Günün kombini: Kolaj



Herkese kocaman merhaba :) Bu aralar sizler için ayrıntılı post hazırlayamadım çünkü tatildeydim ama tatilde çekmiş olduğum fotoğraflardan oluşan kolaj bir post hazırladım. Fotoğraflar ve ayrıntılarıyla sizlerle paylaşabilirim artık :)












Sizlerle artık otostop fotoğraflarımı da sık sık paylaşabilirim :) Otobüsle seyahat etmek diye bir şey var ki hiç mi hiç hoşlanmıyorum. Kendi arabam var, seyahat ederken müziklerim, arabam ve ben çok mutluyuz :) Ama vazgeçemediğim bir yaşam tarzım var, o da otostop.. Arabamı ve tüm otobüs firmalarını bir kenara atıp özgürce, hayatın tadına vararak ve kimlerle karşılaşacağımı bilmeden ve hayatıma çok şey katan insanlarla tanışma fırsatı yakaladığım otostop.. Tek bir el hareketi ve heyecanlı bekleyiş, acaba kim duracak :) Porsche'nin, son model cabrio araçların durduğu ve nereye gideceğinizi sorduğu dakikalar, aynı zaman da 70'lerden kalan klasik araçların sağa yanaşıp sizi yolculuklarına davet etmeleri.. Otostop yaşam tarzının bir parçası ve en sevdiğim :)


Klasik araç tutkumu bilen biliyor zaten. Hayallerimden biri tüm klasik araçlara sahip olmak desem yeridir :) İşte son tatilimden, tabi ki en sevdiğim ve genelde tercih ettiğim otostopla dönerken bu bebeğe rastladım ve kendimden geçmiş bir halde incelerken fotoğrafım çekilmiş :) 1951 model bir Ford Taunus, gerçekten bir efsane...

Hiç yorum yok

Blogger tarafından desteklenmektedir.