Makyaj Fırçaları Nasıl Temizlenir?


Makyaj günlük hayatımızın hiç kuşkusuz vazgeçilmezlerinden. Öylesine dediğimiz ve hiç önem vermediğimiz bir yere giderken bile makyaj yapmadan çıkmıyoruz desek yeridir :) Peki, hemen hemen tüm makyajınız için ayrı ayrı uyguladığınız işlemlerde kullandığınız fırçaları nasıl temizliyorsunuz? Temizliyor musunuz diye sormuyorum dikkatinizi çekerim çünkü cildiniz ve cilt sağlığınız için bunu zaten yapmanız gerektiğini biliyorsunuzdur ;) O halde bu konuda henüz bir fikri olmayanlar için makyaj fırçaları nasıl temizlenir anlatmaya başlayalım :)

* Gerekenler, bir miktar zeytinyağı ve antibakteriyel sıvı sabun.

1) Bir kaba yada tabağa bir miktar zeytinyağı, üzerine de biraz antibakteriyel sıvı sabun dökün.

2) Temizlemek istediğiniz fırçayı alın ve o karışıma sürün. Fırçayı tabaktaki karışıma iyice buladıktan sonra elinize alın ve avuç içinizde ovuşturup güzelce temizlemeye başlayın.

3) Ve ılık suda durulayın.

4) Kuruması için ters olacak şekilde bir yere asabilirsiniz.

Ertesi güne işte yepyeni ve tertemiz fırçalar :)



1 yorum:

  1. Merhaba, web sitenizi google’da makyajla ilgili web sitelerini gezerken buldum. Ben de makyaj videolariyla ilgili bir web sitesi açtım ve sizin gibi tecrübeli isimlerden tanıtım için yardım rica ediyorum. Kısa da olsa bir yazıyla veya sosyal medyada makyajvideolari.com ‘dan bahsedebilirseniz cok sevinirim. Her türlü sorunuz için bana email gönderebilirsiniz. Simdiden tesekkurler, Merve

    YanıtlaSil

Blogger tarafından desteklenmektedir.