Dudaklarda Yeni Trend: Ombre Ruj



Bu yazımda sezonun yeni trendi olan ombre dudaklardan bahsedeceğim. Ombrenin saçta moda olduğundan zaten bahsetmiştim. Saç uçlarının saç diplerinden farklı renkte olması moda severler tarafından takip edildi, uygulandı. Peki ombre dudakları denediniz mi? :) Rengarenk dudaklara sahip olmak isteyenler için harika bir trend. Yapmanız gereken tek şey istediğiniz renkleri seçmek ve uygulamak. Sadece ruj olması gerekmez, dudak kalemiyle de yapabilirsiniz. Yukarıda altın rengi ve pembenin müthiş uyumunu çok beğendim ben :) Sizler için koymak istedim :) Yalnızca 2 renk olması gerekmez, 2den fazla renklerle de yapabilirsiniz. Tüm gözler üzerinizde olacak :) Gelin farklı ombre uygulanmış dudaklara bakalım :)



Bakar bakmaz bayıldım ve hemen siyah dudak kalemimle kırmızı rujumu aldım ve denedim :)         Cidden mükemmel duruyor. Yapmanız gereken       tek şey görselde. Ben görseldekinin tersine önce       siyah dudak kalemimi, sonrasında kırmızı rujumu     sürdüm ama farketmez neticesinde sonuç aynı :)








  Bu görseldeki mor siyah da çok hoşuma             gidenler arasında. Önce siyah kalem, sonra         mor ruj, arkasından da hafif beyazlık. İşte         dudaklarınız hazır :)
















  Severek yapacağınıza inandığım ve yeni trend     olan ombre dudaklarımız şimdilik bu kadar.       Dikkatimi çeken daha yeni görseller                   bulduğumda sizlerle paylaşacağım :)

Hiç yorum yok

Blogger tarafından desteklenmektedir.