Evde Saç Rengi Açma Yolları

Saç açmak için sadece kuaföre gitmek gerekiyor mu sanıyorsunuz? Yanılıyorsunuz. Tabi ki profesyonel eller tarafından yapılmasında fayda var tabi ki ama ben yaparım diyenler için gelsin bu yazım. Örnek ben :) Daha önce bunun için bir çok kez kuaföre gitmiş olan ben bugün siyah saçlarımı evde kendim açtım. Nasıl mı? Hemen anlatayım :)

* Öncelikle markete gidip 1 kutu koleston yoğun saç açıcısı aldım. Saç uzunluğuna ve gürlüğüne göre siz 2 kutu da alabilirsiniz. Karışımı hazırlayıp kuru olan saçlarıma uygulamaya başladım.

* Benim saç diplerim saç uçlarımdan daha açık renk olduğundan dengelemek için açma işlemine uçlardan başladım.

* Hızlı bir şekilde sürmeye çok dikkat ediniz. hızlı olun ki eşit saçlarınız eşit miktarda açılma göstersin.

* Hızlıca yedirerek sürün ve aralara da gelmesi için tarayın saçlarınızı. Saç uçlarını 15 dakika kadar beklettikten sonra değişimi göreceksiniz zaten ve diplere uygulamaya başlayabilirsiniz. Yine aynı şekilde diplere de hızlıca tüm açıcıyı yedirerek sürün. Ve beklemek için hazırsınız :)

Gereken süreyi tamamladıktan sonra saçlarınızı yıkayın ve sarı saçlı olarak yeni hayatınıza benim gibi merhaba deyin ve unutmayın korkulacak hiçbir şey yok :))


                                               

Hiç yorum yok

Blogger tarafından desteklenmektedir.